Tlaciaren HP LaserJet MFP M140w - oranzovy vykricnik
Napsal: 01 úno 2024 10:40
Dobry den,
v zufalosti sa obraciam na pomoc odbornikov tu na webe.
Mam tlaciaren HP LaserJet MFP M140w, ktoru som bezne pouzival a nebol s nou nejaky vacsi problem. V pondelok som tlacil nejake dokumenty, cca 1 list A4 za 20 minut. Vsetko fungovalo v poriadku, ale zrazu (bez vypnutia PC/tlaciarne/routera) zacal na tlaciarni blikat oranzovy vykricnik a prestala tlacit. Pise mi to, ze mam skontrolovat HP konto a tam sa dozviem viac. Bohuzial, HP konto mi ziadny KONKRETNY problem nevyhodi a ja vobec neviem, ako to riesit.
(zakruzkovany oranzovy vykricnik blika)
Tlaciaren je pripojena na rovnakej WiFi sieti ako PC, takze s tym problem nie je.
Skusil som uz asi vsetky mozne riesenia a postupy, co ponuka HP, ale problem sa mi nepodarilo vyriesit.
Cez aplikaciu HP Smart som robil diagnostiky, ktore ale ziadny konkretny problem nevykazali, ale tlaciaren mi aj tak stale hlasi, ze treba skontrolovat HP konto.
Skusal som to riesit aj cez HP software HP print and scan doctor, ale tam mi tiez ukazalo, ze je vsetko bez problemu.
Nestretli ste sa prosim niekto s niecim podobnym? Uz sa to snazim treti den opravit, ale vzdy to je bez vysledku a uz som naozaj bezradny a netusim, ako to dalej riesit.
Prikladam aj fotku, co mi to zobrazuje v HP Smart aplikacii, ale ked kliknem na ziskat dalsiu pomoc, tak sa naozaj k nicomu neviem dopracovat.
Za kazdu pomoc a radu vam budem velmi vdacny.
Dakujem a prajem prijemny den
v zufalosti sa obraciam na pomoc odbornikov tu na webe.
Mam tlaciaren HP LaserJet MFP M140w, ktoru som bezne pouzival a nebol s nou nejaky vacsi problem. V pondelok som tlacil nejake dokumenty, cca 1 list A4 za 20 minut. Vsetko fungovalo v poriadku, ale zrazu (bez vypnutia PC/tlaciarne/routera) zacal na tlaciarni blikat oranzovy vykricnik a prestala tlacit. Pise mi to, ze mam skontrolovat HP konto a tam sa dozviem viac. Bohuzial, HP konto mi ziadny KONKRETNY problem nevyhodi a ja vobec neviem, ako to riesit.
(zakruzkovany oranzovy vykricnik blika)
Tlaciaren je pripojena na rovnakej WiFi sieti ako PC, takze s tym problem nie je.
Skusil som uz asi vsetky mozne riesenia a postupy, co ponuka HP, ale problem sa mi nepodarilo vyriesit.
Cez aplikaciu HP Smart som robil diagnostiky, ktore ale ziadny konkretny problem nevykazali, ale tlaciaren mi aj tak stale hlasi, ze treba skontrolovat HP konto.
Skusal som to riesit aj cez HP software HP print and scan doctor, ale tam mi tiez ukazalo, ze je vsetko bez problemu.
Nestretli ste sa prosim niekto s niecim podobnym? Uz sa to snazim treti den opravit, ale vzdy to je bez vysledku a uz som naozaj bezradny a netusim, ako to dalej riesit.
Prikladam aj fotku, co mi to zobrazuje v HP Smart aplikacii, ale ked kliknem na ziskat dalsiu pomoc, tak sa naozaj k nicomu neviem dopracovat.
Za kazdu pomoc a radu vam budem velmi vdacny.
Dakujem a prajem prijemny den