Dobrý den, Chtěl bych si koupit procesor Intel Core i5-4670K. Procesor jsem si vybral podle výsledků testů na extraHardware.cz. Jsem naprostý začátečník v počítačích a když jsem o tom hledal více informací tak jsem narazil na otázky jakou grafikou bych si měl k tomu pořídit. Tak bych se chtěl zeptat zda mi stačí nVidia GeForce GTX 650Ti. Zajímal by mě váš názor a případně nějaké vysvětlení proč je tato grafika špatná tak nějak abych to pochopil Našel jsem podobný článek akorát v angličtině ale i po přeložení mi stále nedochází co myslí slovem "bottleneck" = http://www.tomshardware.co.uk/answers/i ... x-650.html. A zde se taky baví o podobném problému = http://www.tomshardware.co.uk/answers/i ... x-650.html
Tohle je má současná sestava, chtěl bych si k tomu procesoru koupit i Základní desku a 16GB RAM tak pokud by jste mi pomohli s výběrem byl bych moc vděčný, případně i s dalšími věcmi pokud bych ještě něco potřeboval. Děkuji
Tak především máš starou desku - socket 775, DDR2 RAMky, takže s tím nic už neuděláš.
Jak píše Oxxid, dej finanční limit a požadavky (hry, kancelář, render videa) a nech si sestavit nový PC.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...
A taky napiš co máš za zdroj a celou sestavu, možná se bude dát něco použít. Ale i5-4670K se nevyplatí ani se znalostí taktování ani bez. Pokud nebudeš taktovat je výhodnější vzít i5-4460 a pokud by se taktovalo, tak i5-4690K. A grafika už je opravdu slabší na na hry moc výkonu nenabízí...
i5-3350P/P8B75-M LX/Kingston DDR3 8GB/GV-N960IXOC/SS-500ET/Seagate VS35.6/Transcend SSD370-128GB/Samsung BX2250 + Dell 1909W
ThinkPad X230 - i7-3520M + Kingston Savage SSD „Neexistuje důvod, proč by kdokoli chtěl mít doma něco jako počítač"(Ken Olsen)
Takže komplet nová bedna za 20K, OK, má to bát i s OS nebo bez?