Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

...

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
xCloudGirl
nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08 říj 2023 09:23
Kontaktovat uživatele:

Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od xCloudGirl »

Zdravím a ještě jednou zdravím. Možná mně znáte, kdysi jsem tu byla pod AngelikaB. Nicméně účet jsem kompletně ztratila a tak mám nový, ale co se dá dělat.
Nicméně vytvářím remaster hry a to FNAF. Již mám hodně verzí, ale tady spočívá jeden problém, že se mi nikde nezálohuje moje editované verze, jelikož v čem pracuji (engine) Nemá zálohování. Tak mně napadlo zda, když dokončím práci, tak bude existovat nějaká možnost a šance ty upravené soubory zazipovat nebo dát do tar.gz a uploadovat na můj hosting -> cloudgirl.cz a nebo přímo vnitřně do hostingu soubory přes SFTP, které používám při Hostingu her.

Pokud by byla možnost, tak šlo by udělat skript a pomoct mi ? Byla bych vděčná, jelikož opravdu nechci přijít o data, které právě dělám.. A jednou se mi stalo, že jsem už počítač nezapnula. A byl K.O SSD Disk. Sv=mu hostingu věřím víc než vlastním diskům :-D a plus to chci mít online z důvodu toho, že někam pojedu a mohu si to v pohodě ve vlaku stáhnout z mého Hostingu do ntb.

Děkuji moc za rady !
Nesuď knihu podle obalu ;)
Na světě nikdo není dokonalý
Nikdy nejsi na to sám, někdo ti dokáže vždy pomoci
Přátelství nepotřebuje slova - je to samota zbavená úzkostí ze samoty
Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité je očím neviditelné
Na světě nejsou nekrásnější věci, ale okamžiky
Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe
Melvidor
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 108
Registrován: 04 úno 2017 15:50

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od Melvidor »

K tomu průběžnému zálohování, nelze použít gitu a jeho on-line verze např. github, githab?

Jinak nerozumím, proč nelze ručně po dokončení to zabalit a uploadovat sama?
xCloudGirl
nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08 říj 2023 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od xCloudGirl »

Jde mi o to, že občas na to zapomenu.. A vypadne mi to z hlavy, tak bych chtěla nějaký skript co po každém updatu souborů zabalí a pošle na server.

Nechci, tak přijít o data. Sama i doma zapomínám na důležité věci :-D a právě mi jde o to, že brzy budu reinstalovat Notebook a do toho chci dát engine s fnaf hrou co právě vytvářím. A + budu i reinstalovat stolní pc. Tudíž to nějak chci udělat, pokud by byla nějaká ta možnost. + By byla v tom výhoda, že bych se mohla kdykoliv vrátit k předešlé verzi, kde třeba dané chyby nebyli. Už se mi to párkrát stalo.. Kdy jsem updatnula hru, ale ty bugy nešli fixnout a musela jsem o verze níž. A poslední zálohu jsem měla strašně pozadu, jelikož jsem neprovedla zálohu, takže by to byl super preventing před zničením hry :D

Já vím jsem trošku složitá :D Omlouvám se
Nesuď knihu podle obalu ;)
Na světě nikdo není dokonalý
Nikdy nejsi na to sám, někdo ti dokáže vždy pomoci
Přátelství nepotřebuje slova - je to samota zbavená úzkostí ze samoty
Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité je očím neviditelné
Na světě nejsou nekrásnější věci, ale okamžiky
Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe
flowem
Level 5.5
Level 5.5
Příspěvky: 2858
Registrován: 09 bře 2013 15:41

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od flowem »

Chce to byt trochu konkretnejsi... nenapsala jsi vubec zadne info :-D
AMD Ryzen 5 5600X | MSI MAG B550 TOMAHAWK | G.Skill Aegis 32GB 3200MHz | Kingston A2000 1TB | PowerColor Red Devil RX 6700 XT 12GB | XPG Core Reactor 750W | Be quiet! PURE BASE 500 | Asus VG27AQ1A
xCloudGirl
nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08 říj 2023 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od xCloudGirl »

Přesně bych chtěla zálohovat, kompletně své soubory, které mám na ploše. Ukážu klidně.

Celou složku bych chtěla zálohovat na svůj webhosting, takže z mého PC by se to posílalo přes SFTP -> na můj hosting. Pomocí třeba SSH nebo i jiným příkazem.
Přílohy
fnaf remaster.png
Nesuď knihu podle obalu ;)
Na světě nikdo není dokonalý
Nikdy nejsi na to sám, někdo ti dokáže vždy pomoci
Přátelství nepotřebuje slova - je to samota zbavená úzkostí ze samoty
Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité je očím neviditelné
Na světě nejsou nekrásnější věci, ale okamžiky
Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe
Vlada47
Level 1.5
Level 1.5
Příspěvky: 145
Registrován: 19 lis 2022 20:25

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od Vlada47 »

xCloudGirl píše: By byla v tom výhoda, že bych se mohla kdykoliv vrátit k předešlé verzi, kde třeba dané chyby nebyli. Už se mi to párkrát stalo.. Kdy jsem updatnula hru, ale ty bugy nešli fixnout a musela jsem o verze níž. A poslední zálohu jsem měla strašně pozadu, jelikož jsem neprovedla zálohu, takže by to byl super preventing před zničením hry :D
Na tohle je zrovna ideálně git nebo nějaká jeho obdoba, nemá cenu znovu vymýšlet kolo.

Jinak s tím posíláním na webhositng server - můžeš si napsat skript, co zkontroluje checksum souborů oproti poslední záloze, když se bude lišit, zabalí to do archivu a pošle na server jako novou verzi. Můžeš si to pak nastavit ve scheduleru, aby se to spouštělo každý večer nebo něco takového. Jinak se možná podívej, jestli IDE, ve kterém to píšeš, nemá nějakou takovou možnost.
CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D + Arctic Liquid Freezer II 240 | MB: MSI MPG X670E CARBON WIFI | RAM: Kingston Fury Beast Black 64GB (2x32GB) DDR5 6000 CL36 | GPU: Sapphire Nitro+ Radeon RX 6800 XT SE | SSD Kingston SSD KC3000 2TB + WD Black SN750 500GB + WD Blue SN550 1TB + WD Green 3D SATA 1TB | PSU: Seasonic Focus GX 750W | Case: Lian-Li Lancool 216 ARGB
Uživatelský avatar
atari
Level 6
Level 6
Příspěvky: 3375
Registrován: 24 říj 2008 19:50

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od atari »

Jak píše vláda, použij hotové aplikace, na netu jich jsou stovky, jak placené tak zdarma. Lze zálohovat přírůstkově, nebo také držet posledních 20 verzí, cokoliv jak potřebuješ.

A co se týče scheduleru, tak já to dělám jinak. Software nespouštím přes exe, ale přes *.bat. A v tom bat mám dva řádky. V prvním řádku si spustím potřebnou aplikaci a ve druhém řádku se spouští zálohovací soft (nebo tam můžeš mít svoje zálohovací příkazy).

Funguje to tak, že si tím batem spustím aplikaci, a když ji ukončím, tak se automaticky spustí záloha do cloudu (a já tu zálohu ještě posílám na další HDD v PC). Takže je z procesu vyloučen lidský faktor.

Lze použít jakýkoliv skript, ne jenom bat..
Uziv00

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od Uziv00 »

Ahoj,
už jsem ti skript vytvářel: viewtopic.php?f=39&t=218692
Něco nevyhovuje?
xCloudGirl
nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08 říj 2023 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od xCloudGirl »

Oooh vzpomínám si! Akorát, jsem přemýšlela, zda půjde i ten script udělat tak, že po každé záloze půjde soubor poslat přes SSH nebo SFTP na WebServer mého hostingu.
Nesuď knihu podle obalu ;)
Na světě nikdo není dokonalý
Nikdy nejsi na to sám, někdo ti dokáže vždy pomoci
Přátelství nepotřebuje slova - je to samota zbavená úzkostí ze samoty
Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité je očím neviditelné
Na světě nejsou nekrásnější věci, ale okamžiky
Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe
Uziv00

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od Uziv00 »

Budeš muset najít něco, co dokáže zpracovat příkaz v cmd. Možná putty? Pak bude stačit doplnit skript o tento příkaz.
xCloudGirl
nováček
Příspěvky: 30
Registrován: 08 říj 2023 09:23
Kontaktovat uživatele:

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od xCloudGirl »

Zatím jsem jen a pouze využívala Terminal a dávala jsem: ssh ubuntu@ipadresahostingu
Nesuď knihu podle obalu ;)
Na světě nikdo není dokonalý
Nikdy nejsi na to sám, někdo ti dokáže vždy pomoci
Přátelství nepotřebuje slova - je to samota zbavená úzkostí ze samoty
Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité je očím neviditelné
Na světě nejsou nekrásnější věci, ale okamžiky
Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe
MonikaVavrova
Level 1
Level 1
Příspěvky: 50
Registrován: 06 dub 2023 17:34

Re: Vytvoření skriptu na zálohu hry, kterou vytvářím.

Příspěvek od MonikaVavrova »

Teoreticky by to měl umět i curl přítomný defaultně ve Windows 11.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Jak použít zálohu z CodePen na ChatGPT?
    od Minapark » » v Programování a tvorba webu
    1 Odpovědi
    3325 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Minapark
  • Kterou konzoli?
    od Monty19 » » v Herní konzole
    10 Odpovědi
    29270 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Monty19
  • Ruční vytvoření spouštěcího oddílu na SSD
    od Haalf » » v Windows 11, 10, 8...
    8 Odpovědi
    4892 Zobrazení
    Poslední příspěvek od pcmaker

Zpět na „Vše ostatní (sw)“