Medieval 2 Total War - Kola

A vše kolem nich…
(tipy na hry zdarma, dojmy, novinky..prostě vše co vás napadne)

Moderátoři: beather, Mods_senior

Zamčeno
nerxes
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 črc 2011 20:53

Medieval 2 Total War - Kola

Příspěvek od nerxes »

Zdravim,
jen bych se chtěl zeptat a chtěl bych radu od vás. Problém se týká hry Medieval 2 Total War.

Takže stručně chtěl bych si prodloužit kola hry a vím jak se to dělá že v souboru descr_strat.txt změním timescale z 2.00 na 1.00 nebo 0.50 ale to právě nechci, protože když si dáte moc tak strašně dlouho čekáte na události, vpád mongolů, objevení ameriky atd.. tak mě napadlo co kdybych změnil end_date z 1530 winter na třeba 1650 summer? Jde o to aby mi to pak neházelo errory nebo tak.

Děkuji všem předem za radu
Uživatelský avatar
Microsheep
Level 4.5
Level 4.5
Příspěvky: 1656
Registrován: 14 led 2010 22:00

Re: Medieval 2 Total War - Kola

Příspěvek od Microsheep »

Není nic jednoušího než to vyzkoušet. Zálohuj si ten soubor s nastavením a když ti to bude dělat něco abnormálního tak to vrátíš.
nerxes
nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 12 črc 2011 20:53

Re: Medieval 2 Total War - Kola

Příspěvek od nerxes »

Tak jsem to zkusil nastavil sem si timescale 25.00 a end_date místo 1530 na 1580. Jelikož jsem nic nedobyl za 20 tahů tak mi to napsalo jestli chci pokračovat v hraní, takže si myslím že jak bych udělal cíle kampaně tak by to hned skončilo a nemohl bych dál hrát. Je tam dobití území a město ještě takže by stačilo třeba město nedobýt a vlastně by ta hra byla nekonečná nebo jak by to koho bavilo :)

Takže pro ostatní co mají stejný problém a vadí jim zpoždění událostí a technologií tak stačí nechat timescale 2.00 nebo 1.00 jak kdo chce a změnit si end_date na rok jaký chcete :)

Ještě pokud si chcete zahrát za nehratelné národy tak v tom samém souboru přesunete z nehratelných národů k hratelným tak si klidně můžete zahrát za neutrály, Papeže nebo Aztéky. Mongolové a Timuridé však nejdou :)
Zamčeno

Zpět na „Hry“