automatický výběr oblasti tisku

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
dolphino
nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 30 lis 2011 13:05

automatický výběr oblasti tisku

Příspěvek od dolphino »

Ahoj,

v excelu mám na jednom listu vytvořené tabulky, které jsou plněny daty z jiných listů. Vzhledem k tomu, že nelze odhadnout velikost dat (počet řádků) v tabulkách dochází tím k tisku prázdných stránek.
Příklad tabulka č. 1, má definovoanou oblast tisku na stránkách 1 - 3,
tabulka č. 2 - stránky 4 - 10,
tabulka č. 3 - stránku 11-15.

Stává se, že je třeba pouze stránka 1, 4-7 a 11-14. Tyto Tabulku jsou automaticky seřazeny za sebe a vytištěny.

Existuje prográmek, který by dokázal definovat konec první tabulky a zařadil by druhou tabulku ihned na další list (vynechal by prázdné listy)? To samé u dalších tabulek.

Děkuji předem za pomoc.
Uživatelský avatar
Poki
Level 2
Level 2
Příspěvky: 237
Registrován: 09 pro 2009 17:01

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvek od Poki »

Zkuste prilozit sesit, podivam se na to...
dolphino
nováček
Příspěvky: 24
Registrován: 30 lis 2011 13:05

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvek od dolphino »

zasílám upravený sešit. Vytvořil jsem podobný případ.

Díky předem
Přílohy
Sešit1.xlsx
(136.23 KiB) Staženo 61 x
Uživatelský avatar
Poki
Level 2
Level 2
Příspěvky: 237
Registrován: 09 pro 2009 17:01

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvek od Poki »

No, tak to tezko rict, nevidim moznost, jak definovat oblast tisku. Ne, ze by to bylo nemozne, ale proste nevidim zadna data a netusim, jak si predstavujete (pozadujete) definovani toho, co ma byt vytisteno, jsou to vyplnene bunky? Nebo neco jineho? Takhle s tim propojeni na jine sesity (samozrejme je nejsem schopen aktualizovat, kdyz ty sesity nemam) fakt nemam tuseni, co presne chcete vytisknout...
Azuzula
Level 3
Level 3
Příspěvky: 452
Registrován: 14 led 2012 18:44
Bydliště: Země, bohužel...
Kontaktovat uživatele:

Re: automatický výběr oblasti tisku

Příspěvek od Azuzula »

Napadlo mě třeba ty tabulky co tam máte, dát formátovat jako tabulku v excelu 2007 a 2010: záložka Domů -> Formátovat jako tabulku a přebytečné buňky na konci odstraňte, potom by se mohlo dát nastavit tisk pouze tabulek. Teoreticky samozřejmě. S definováním tisku jsem nikdy nepracovala.
Pokud je to vše.
Vše co znám z VBA jsem se naučila tady na fóru, na Office.lasakovi, david-zbiral.cz a hlavně hledáním na googlu.
SZ není poradna, na pokládání dotazů je tu fórum. Děkuji.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Ikona napájení v oznamovací oblasti nejde zapnout
    od Minapark » » v Windows 11, 10, 8...
    6 Odpovědi
    5571 Zobrazení
    Poslední příspěvek od petr22
  • Windows Update automaticky přepisuje ovladače grafiky.
    od kellne » » v Windows 11, 10, 8...
    9 Odpovědi
    7146 Zobrazení
    Poslední příspěvek od kecalek
  • Telefon s opětovně automaticky nepřipojí přes Bluetooth k autu
    od Peťa » » v Vše ostatní (z oblasti IT)
    0 Odpovědi
    20628 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Peťa
  • Výběr GPU
    od VojtouNerCZ » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    9 Odpovědi
    6767 Zobrazení
    Poslední příspěvek od VojtouNerCZ
  • Výběr SSD
    od HelFix » » v Rady s výběrem hw a sestavením PC
    7 Odpovědi
    5759 Zobrazení
    Poslední příspěvek od HelFix

Zpět na „Kancelářské balíky“