Stránka 1 z 1
excel - ukládání se zálohou
Napsal: 07 říj 2008 16:38
od Cipera
Ahoj,
prosím o radu.
mám jednoduchý soubor s daty, které se průběžně mění a doplňují. Potřebuju, aby se při otevření, resp. uložení změn přepsal stávající soubor a zároveň se vytvořila záloha, která obsahuje poslední data před změnou.
jde to? nějak automaticky ....
díky
Re: excel - ukládání se zálohou
Napsal: 07 říj 2008 23:47
od mike007
Ahoj,
Tak snad tohle bude stačit. Makro po otevření dokumentu a po potvrzení vytvoří zálohu a uloží na C:\
Pokud bys chtěl zálohy ukládat jinam, stačí změnit cestu označenou červeně.
Makro je potřeba nakopírovat do VBA v sešitu, pro který chceš vytvářet zálohy.
1) Alt+F11
2) V levém panelu najdeš ThisWorkBook. Dvojklikem ho otevři.
3) Do prázdného okna vpravo nakopíruj makro.
Mike007 píše:Option Explicit
Private Sub Workbook_Open()
If MsgBox("Vytvořit zálohu?", vbYesNo, "Záloha") <> vbYes Then Exit Sub
Dim Cil$, Extension$
Cil = Mojecesta("C:\")
Extension = Left(ThisWorkbook.Name, Len _
(ThisWorkbook.Name) - 4) & " Záloha"
On Error Resume Next
MkDir Cil & Extension
ActiveWorkbook.SaveCopyAs Filename:=Cil & _
Extension & "\" & Extension & _
(Format(Now, " mmm d yyyy, hh.mm.ss AMPM")) & ".xls"
End Sub
Public Function Mojecesta$(Folder)
Mojecesta = CreateObject("WScript.Shell").SpecialFolders _
(Folder) & Application.PathSeparator
End Function
Kdyby si měl nějaké otázky, ptej se. Odpovím ti ale nejdříve ve čtvrtek ráno.
Zítra budu celý den na Invexu.
Mike
Re: excel - ukládání se zálohou
Napsal: 08 říj 2008 13:18
od Cipera
Super skvělé
děkuju moc.