Word - VBA: Uložení do složky v .pdf a odeslání onoho .pdf emailem

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
Goo
nováček
Příspěvky: 28
Registrován: 29 dub 2017 15:57

Word - VBA: Uložení do složky v .pdf a odeslání onoho .pdf emailem

Příspěvek od Goo »

Dobrý den

Mám .docx dokument, u kterého potřebuji po otevření udělat úpravy v obsahu a následně (pomocí tlačítka, nebo klávesové zkratky) jej uložit v .pdf do konkrétní složky a tento .pdf následně vytisknout a odeslat emailem na adresu, která je uvedena v dokumentu.

Toto vše již umím udělat v .xls, ale narážím na limity tabulkového procesoru (nedaří se mi naformátovat patičku do podoby, kterou musím používat ve firemních dokumentech a podobně), takže hledám příklad pro .docx. U excelu je to pro mne jednodušší, protože si tahám data z adres konkrétních buněk, ale word buňky nemá, takže laboruji s textovým polem.

Neřešil někdo a nemá nějaký příklad?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • W11 - předdefinované složky
    od draxxx » » v Windows 11, 10, 8...
    2 Odpovědi
    3936 Zobrazení
    Poslední příspěvek od draxxx
  • Obsah složky se zrcadlí na ploše
    od Grander » » v Windows 11, 10, 8...
    4 Odpovědi
    4691 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Grander

Zpět na „Kancelářské balíky“