Nevím zda lze řešit: Excel tabulka obsahuje seznam zaměstnanců firmy (osobní číslo, jméno, mail, telefon). Šablona ve Wordu (dopis atp.) se připojí k tabulce Excelu a podle názvu profilu ve Windows v ní vyhledá údaje o zaměstnanci. Pole v dokumentu se pak zaktualizují záznamy o vybraném zaměstnanci. Může být šablona uzamčena?
Snažil jsem se využít hromadné korespondence, ale nedokázal jsem to dotáhnout do požadovaného automatického stavu. Jsem laik na VBA, ale chci se učit. Díky za pomoc či nasměrování.
Propojení WORD EXCEL
Moderátor: Mods_senior
Re: Propojení WORD EXCEL
Přiznám se, že pořádně netuším co vlastně řešíš.
Zde je ODKAZ na stránky Johna Walkenbacha, kde (snad) řeší podobnou záležitost (vše v Excelu).
Snad Ti to k něčemu bude.
Zde je ODKAZ na stránky Johna Walkenbacha, kde (snad) řeší podobnou záležitost (vše v Excelu).
Snad Ti to k něčemu bude.
Re: Propojení WORD EXCEL
Sorry za nepochopitelný popis problému. Řešení v Excelu mi nevyhovuje, protože Excel není tak dobrý na formátování textu jako Word. Ve firmě mám na sdíleném počítači mnoho šablon s různými texty. K těm přistupuje více lidí. A já chci, aby existoval seznam zaměstnanců v tabulce Excel, do kterého si sáhne Word po otevření šablony, podle názvu profilu v ní najde záznam o zaměstnanci z aktivního profilu a v šabloně Wordu doplní připravená pole s údaji o zaměstnanci (jméno, telefon, atp.). Už je to pochopitelnější? Ahoj a díky
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek

