Excel- vytvoření databáze

Programy pro práci v kanceláři (Word, Excel, Access…=>Office)

Moderátor: Mods_senior

Odpovědět
zziipp
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2011 16:47

Excel- vytvoření databáze

Příspěvek od zziipp »

Dobrý den,

řeším nový pracovní problém. Potřebuji vytvořit co nejjednodušší databází řekněme úkolů co jsou k plnění. Potřebuji provázat dané osoby které jsou k úkolům přiděleny a nějaký přehled, kam by nové úkoly mohli zadávat i kolegové.

Můj dotaz je, jestli excel umí udělat "vyskakovací okno" v následujicím stylu:

Řádek kde je uvedeno: Popis úkolu, start date, due date, požadovaná akce, více info - po kliknutí na více info by vyskočila tabulka na poznámky. Nikde jsem toto nenašel. Vím, že jde toto udělat v accessu, bohužel s ním nemám žádné zkušenosti. Zkoušel jsem se prodírat šablonama, ale zde jsem nenašel způsob, jak udělat přívětivý výsledný produkt pro celé oddělení. Aby nebyla možnost kliknout někam jinám, přehledná overview atp..

Děkuji za každou reakci,
Radek
Uživatelský avatar
mmmartin
Moderátor
Příspěvky: 9669
Registrován: 31 srp 2004 17:25
Bydliště: Praha

Re: Excel- vytvoření databáze

Příspěvek od mmmartin »

Pokud poznámky mají být pouze ve formátu text, nejjednodušší (nejprimitivnější) by asi bylo vložit do každé buňky Více info komentář. Pokud by Více info mělo mít sofistikovanější vzhled, vytvořit pro každou buňku Více info soubor, který bude s příslušným Více info propojený hypertextovým odkazem.
ASUS Prime Z390-P / Hexa Core Intel core i5 Coffee Lake-S / Gigabyte GeForce GTX 650 Ti / FORTRON BlueStorm Bronze 80PLUS / W 11
zziipp
nováček
Příspěvky: 23
Registrován: 10 čer 2011 16:47

Re: Excel- vytvoření databáze

Příspěvek od zziipp »

Děkuji za radu. To by šlo, ale potřeboval bych, aby jednoduše mohli zadávat nové případy všichni, kdo v souboru budou pracovat. Jak tak hledám, tak nejlepší by bylo naučit se v Accessu:/

Dodatečně přidáno po 1 hodině 28 minutách 44 vteřinách:
Pro lepší orientaci jsem udělal šablonu v excelu, jak bych si představoval konstru. Potřeboval bych, aby šlo zadávat jen v tabulce č. 2, první tabulka by byla pouze na overview. https://uloz.to/!Vds8WSYDCb3N/vzor-xlsx
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Ruční vytvoření spouštěcího oddílu na SSD
    od Haalf » » v Windows 11, 10, 8...
    8 Odpovědi
    4975 Zobrazení
    Poslední příspěvek od pcmaker
  • Přechod z Excel 21 na Excel 24
    od Snekment » » v Kancelářské balíky
    2 Odpovědi
    14380 Zobrazení
    Poslední příspěvek od Snekment
  • Pohoda a excel
    od brownwld » » v Kancelářské balíky
    1 Odpovědi
    7304 Zobrazení
    Poslední příspěvek od atari
  • Excel 2016 - vzorec kombinace podmínek
    od MK_Vs » » v Kancelářské balíky
    5 Odpovědi
    6092 Zobrazení
    Poslední příspěvek od lubo.
  • Tisk sloupců vedle sebe na A4 - Excel
    od atari » » v Kancelářské balíky
    5 Odpovědi
    5874 Zobrazení
    Poslední příspěvek od atari

Zpět na „Kancelářské balíky“