Ahojte, potřeboval bych pomoc s kodem
Mám asi 20 excelů různě po počítači, každý excel má první list s označením inventura. Počet sloupců u všech inventur je shodný, ale excely se liší počtem řádků )jeden exel má 20 položek, druhý 3, třetí 5 atd....), data u jednotlivých inventur vždy začínají na buňce A2. Potřeboval bych udělat jednu tabulku (nový excel) , která by mi sloučila pěkně pod sebe inventury z těch excelů.
Díky Moc za pomoc
Kopírování oblasti buněk z více excelů
Moderátor: Mods_senior
-
guest
Re: Kopírování oblasti buněk z více excelů
Všechna řešení se dříve či později potkají a vyžadují kus lišáckosti, kus VBA (prosté Workbooks.Open, lépe přes GetObject a přilepováním pod sebe, hraním si s CurrentRegion, UsedRange, funkcemi POČET, POČET2... nebo přes SQL dotazy a šikovný UNION ALL). Podstatná informace je, jestli se mění počet souborů ve složce. Pokud ne, lze ten UNION ALL dotaz zpracovat natvrdo v MS Query). Bohužel žádné souhrny ani kontingenční tabulky za dlouhá léta neumí prosté spojení, což je do nebe volající a dal bych za to někomu pár facek.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
