Jelikož již řeším za poslední měsíc s Alzou tři záležitosti a ani jedna není řešena standardně (první dvě k vzteku) tak se podělím o tu poslední (ta je úsměvná …) ohledně účtu Alza kde je zadána pevná linka.
1. měním pevné telefonní číslo na mobilní, Alza posílá potvrzovací SMS na pevnou linku.
2. volám na Alzu, že mi posílají potvrzovací SMS na pevnou linku, a tam ty SMS nemohu přečíst, ať mi změní telefonní číslo na mobilní.
Paní mi do telefonu sděluje, že mi pošle do emailu formulář a ten musím vyplnit, a pak mi to číslo změní.
3. Email přijde, ale bez formuláře, a je v něm napsáno, že je mám volat telefonicky a tam to vyřeší.
4. Tak opět volám do alzy a tam mi paní zase sděluje, že musím poslat email, a tam napsat že chci změnit tel. číslo (číslo vést), a oni to hned provedou.
5. Tak zase posílám já email, a do 5 minut to opravdu změnili
Zkušenosti s Alzou.
-
- Mohlo by vás zajímat
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
-
Zkušenosti s OLED displejem u ntb
od bradto » 28 zář 2023 21:30 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 2
- 1579
-
od bradto
Zobrazit poslední příspěvek
29 zář 2023 19:48
-
-
-
Zkušenosti s nákupem repasovaných PC/notebooků Příloha(y)
od Zivan » 13 bře 2024 12:48 » v Rady s výběrem hw a sestavením PC - 0
- 1540
-
od Zivan
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 12:48
-
-
- 13
- 4095
-
od Petison
Zobrazit poslední příspěvek
13 bře 2024 20:49
Zpět na “Vše ostatní (z oblasti IT)”
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů