Stránka 1 z 1

Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 26 srp 2014 14:29
od Darth Vader
    Čau,

    měl bych pár dotazů ohledně reklamace a odstoupení od kupní smlouvy a budu rád, když mi někdo se znalostí věci nebo s vlastní zkušeností poradí. Konkrétní otázky budu z textu vypichovat červeně.

    Pohádka kolem je poměrně rozsáhlá, takže jí hodím do spoileru níže.

    Jak jsem si koupil prachovku
    Abbc3 Spoiler Show


      1) Může mě autorizovaný servis odmítnout proto, že mám ZL od českého prodejce na telefon z IT distribuce? Když dřív se servisem neměli problém. Chci jen vědět, jestli se jim prostě jen nechtělo, nebo vážně nemůžou.

      2) Když jdu na třetí reklamaci s tím stejným problémem, a vznesu požadavek na vrácení peněz, musím nějak dokládat předchozí dvě reklamace, musí být vedeny v ZL, nebo stačí, že budou vedeny někde u Nokie?

      3) V případě vrácení peněz, můžu příslušenství jako je nabíječka a sluchátka vrátit až po vyřízení reklamace, nebo jsem je měl odevzdat při reklamaci, přestože je po mně prodejce nepožadoval?


    Díky za všechny odpovědi..

      Obrázek

Re: Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 26 srp 2014 14:32
od petr22
1. Ano. Na sluzbu autorizovaneho servisu neni v podstate pravni narok.

2. Dokladat pouze pokud o nich sami nemaji informace (neprvadepodobne)

3. Musis se domluvit primo s nimi jak to budou chtit vratit.

Re: Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 26 srp 2014 16:52
od Darth Vader
Díky. Oni mají opravdu nepříjemný jednání, jsou takovej dost svéráznej obchod. Takže předpokládám, že za nabíječku, kabel a sluchátka si strhnou tak litr. Můžu potom odmítnout peníze a reklamaci provést znovu, tentokrát i s příslušenstvím?

S tou Nokií doufám, že budou brát záznam mimo záručák jako platnej.

Re: Třetí reklamace Lumie - vrácení peněz

Napsal: 18 zář 2014 14:43
od Darth Vader
Menší update:

Při řešení nepřímo souvisejícího problému se supportem Nokie (Microsoftem) jsem dostal kontakt přímo na servis. Napsal jsem jim, jak to vypadá s uznáním nároku na odstoupení od kupní smlouvy, že se do prodejny nemůžu dovolat. Odepsali, že telefon opravili a že o odstoupení od kupní smlouvy ani nevěděli.

Tak jsem to začal řešit přímo s Nokií. Ti se spojili se servisem a dneska mi poslali sken reklamačního formuláře, který prodejna do servisu poslala - světe div se, o odstoupení od kupní smlouvy ani zmínka. Teď by mělo dojít k poslání telefonu zpátky do servisu přímo do rukou vedoucí, která je v kontaktu s Nokií.

Dám potom zas vědět!