Reklamace - podmínky

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Nut
Level 3
Level 3
Příspěvky: 441
Registrován: 08 lis 2013 13:47
Bydliště: Praha

Reklamace - podmínky

Příspěvek od Nut »

Zdravím,rád bych se zeptal na pár věcí ohledně podmínek reklamace Notebooku - czc.cz * Asus

Poruším záruku tím že :
Otevřu notebook a vložím do volného slotu pamět ram?
Vyndám mechaniku a vložím šuplik+HDD / a na místo HDD dám SSD?
Když bude viditelná závada z krytu,padá záruka i na HW?

Předem děkuji za odpovědi.
Když něco nejde silou použij na to větší sílu.
Uživatelský avatar
Tomasb98
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1012
Registrován: 02 čer 2013 14:54
Bydliště: Hradec Králové

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od Tomasb98 »

Nevím ale myslím že bude nejlepší se zeptat přímo někoho z czc přes mail a ten ti to řekne na 100% jak to je.
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55063
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od petr22 »

Vymenou pameti, mechaniky a klavesnice se zcela urcite neporusi zaruka u HP. Lenova a Fujitsu Siemens. Melo by to byt podobne.
Uživatelský avatar
Tukan
Level 1
Level 1
Příspěvky: 88
Registrován: 24 pro 2013 01:08
Bydliště: Karlův Most

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od Tukan »

Z veřejných obchodních a veřejných reklamačních podmínek czc s.r.o. lze jednoduše usoudit... Výrobek, který zakoupíš od distributora czc.cz, nelze rozebírat, otevírat a jiným způsobem poškozovat jeho obsah bez toho, aby zaniklo tvoje reklamační právo.

Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
- je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením
(http://www.czc.cz/reklamace-new/clanek)

Pamatujte, že od roku 2014 je prodávající povinnen při přijetí reklamace a jejího vyřízení vyplatit Vám plnou kupní cenu za poškozený výrobek, pokud ho kupující o vyplacení požádá. Většina prodávajících toto odmítá, nicméně prodávající nemá právo popírat své povinnosti a zároveň nemá právo popírat Vaše práva o ochraně spotřebitele.

Doporučuji zakoupit ÚZ reklamačního řádu. NA czc.cz mají nepravdivé informace a neaktuální k roku 2014, kdy bylo hned několik věcí v reklamačním řádu pozměněno.
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55063
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od petr22 »

"Pamatujte, že od roku 2014 je prodávající povinnen při přijetí reklamace a jejího vyřízení vyplatit Vám plnou kupní cenu za poškozený výrobek, pokud ho kupující o vyplacení požádá."

Toto v zakone neni a CZC to ma na webu spravne.
Uživatelský avatar
Tukan
Level 1
Level 1
Příspěvky: 88
Registrován: 24 pro 2013 01:08
Bydliště: Karlův Most

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od Tukan »

Četl si nové zákony z 1.2014? Prodejce má za povinost vyplatit kupní cenu reklamovaného produktu, pokud reklamaci příjme a kupujcí o vrácení peněz dá na vědomí.
Uživatelský avatar
wattmetr
Master Level 7.5
Master Level 7.5
Příspěvky: 5744
Registrován: 22 dub 2013 11:41

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od wattmetr »

Prosím o znění a číslo příslušného paragrafu OZ.
Trvalý BAN za trolling a dlouhodobé nerespektování pravidel fóra, duplicitní účty tohoto uživatele: satam, peyrac10, wattmetr, gracia (vydávání se za ženu), jamesbond, jamesbond1...
guest

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od guest »

To Tukan zbytečné debaty. Najdi to v zákoně a vypíchni zde.


http://www.zakonyprolidi.cz/cs/1992-634


http://www.czc.cz/reklamace-new/clanek
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55063
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od petr22 »

Nevim ktery vykladac zakonu tohle tvrdi, ale ve skutecnosti rika zakon toto (v obou pripadech musi byt uznana reklamace!):

Nepodstatne poruseni smlovy = oprava, vymena nebo sleva, vraceni pouze v pripade ze nebude reklamace vyrizena do 30 dnu

Podstatne poruseni smlouvy - oprava, vymena, sleva nebo vraceni penez

Prodavajici samozrejmne postupuje dle zakona, kdyz nekdo bude pozadovat vraceni penez jen proto ze to cetl nekde na netu tak neuspeje.

CZC.CZ to ma na webu uvedeno spravne, zadne automaticke vraceni penez pri prijmu reklamace neexistuje.

Vsechny komponenty co jsem jmenoval jsou vyrobcem uznavany jako uzivatelsky vymenne dily, reklamace take muze probihat tak ze zakaznik dostane postou novy dil a posle zpet vadny.
Uživatelský avatar
Tukan
Level 1
Level 1
Příspěvky: 88
Registrován: 24 pro 2013 01:08
Bydliště: Karlův Most

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od Tukan »

Omlouvám se za zbytečné rozvádění debaty.

''Výhradu zpětné koupě – smluvní strany si mohou vyhradit ujednání o zpětné koupi (nevyžaduje se písemná forma). Kupující vrátí prodávajícímu věc v nezhoršeném stavu a prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu. Dosud tak mohli učinit pouze v případě věcí movitých, nově i na nemovitosti.''

Zdroj: http://www.podnikatel.cz/clanky/kupni-s ... -zakoniku/
petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55063
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od petr22 »

To ale nijak nesouvisi s reklamaci.

A zadny obchodnik ktery je trochu pri smyslech na to nepristoupi, aby se mu obratem vratilo jeho prodane zbozi az majitele omrzi.
guest

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od guest »

Vždyť je to celé pitomost. Zboží které se používá třeba jenom týden má zhoršený stav a takové zboží by solidní obchodník potom nemohl prodat za původní cenu!
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Alza reklamace gpu
    od Qido » » v Reklamace a zákony
    9 Odpovědi
    28490 Zobrazení
    Poslední příspěvek od petr22

Zpět na „Reklamace a zákony“