No pokud je mi známo, tak ve většině případů, se reklamace přijme daným obchodem a ten ji posílá na servisní středisko, které rozhoduje o tom co se s tím stalo a popřípadě opraví. Takže je pouze na vyjádření servisního střediska jak postupovat. Tudíž eshop nemůže jednat jinak než jak mu je odpovězeno střediskem. Většina techto eshopů nemá vlastního technika, který přijímá, nebo zamítá jak se zrovna vyspal. Takže v tomhle případě není tohle věc eshopu, ale servisu. Brečíš na špatným hrobě, jelikož to zamítl servis a né podle tebe špatný eshop.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635
Ono bohužel v případě sporu nezajímá nikoho servis, ale pořád eshop, protože je to problém eshopu, až ten to musí následně řešit se servisem. Ale toho technika jsem myslel obecně a v nějakém takovém servise je ještě větší šance na takového, co jsem popsal .
Sestava v profilu. Watercooling ClubEXOverclocker@HWBot league rank#1Aprilia Shiver ClubBMW ///M Club
Prostě a jednoduše, pokud se servis vyjádří, že si výrobek někdo poškodil sám, tak já jako eshop mu musím věřit a nemám jinou možnost, než to zákazníkovy vrátit zpět, jelikož nejsem odborník abych to mohl posoudit a opravdu pokud si to někdo poškodí, tak já na tom jako eshop nebudu tratit tím, že mu vrátím peníze a vše půjde za mnou. Takhle to přece udělá každej eshop. Tvrzení zákazníka bude vždycky znít, že on přeci nic nepoškodil.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635
To je na pravni spor, ktery prodejce nema sanci vyhrat.
Opakovane soudy rozhodly, ze jakakoliv plomba nebo samolepka nema zadnou pravni hodnotu, dokonce v prvnich 6 mesicich prodejce spravne potrebuje posudek soudniho znalce na zamitnuti, protoze jakakoliv vada se ze zakona bere jako ze tam byla pri koupi.
Ještě k té závadě. Na disku se začaly objevovat vadné bloky, které odhalil povrchový test disku. Zřejmě již byly vyčerpány všechny záložní a disk tudíž neměl jak nahradit vadné. Přičemž hodnota TBW nebyla zdaleka dosažena či překročena. Takže myslím, že soudný člověk by uznal, že "říznutá" pečeť a vadná NAND flash spolu absolutně nesouvisí. Navíc každý disk má své unikátní S/N přímo v elektronice a nedá se jen tak lehce změnit, taky si jej mohli ověřit a porovnat s S/N na faktuře, pokud měli podezření, že zákazník vyměnil vnitřnosti. Ano, disk již byl starší více než 13 měsíců a byl denodenně používán zcela běžným způsobem v notebooku, jako systémový. Prostě do obyč. přístroje jsem zakoupil obyčejný SSD s tím, že to nebude žádná střela, ale bude funkční. Při reklamaci jsem ani neočekával, že dostanu zcela nový, nejetý kus. Kdysi, když jsem nakupoval ještě v Alfě, tak jsem reklamoval HDD a jako náhradu jsem dostal repasovaný disk stejných či velmi podobných parametrů. Oprava byla certifikována samotným Seagate, disk byl zataven v jejich antistatickém obalu s nápisem Repaired certified. To bylo fér, protože já už jsem ten disk dlouho používal a začal zlobit až před koncem záruky. Tam už do toho po tak dlouhé době opravdu může vstopit zákazník tím, jak disk používal, jestli třeba nekopl do PC a hlavička mohla ťuknout povrch plotny a pod., jestli mu neodchází filtrační kondenzátory ve zdroji a napájecí napětí je mimo toleranci a zvlněné, přičemž elektronika/měniče/motordriver na disku musely kompenzovat hodnoty napájení tím, že pracovali na pokraji svých možností. Takže bych bral třeba i takový typ kompenzace. Nebo použitý či rozbalený disk podobných parametrů. Prostě alespoň nějaký náznak ochoty vůči zákazníkovi. Ale tady se to nepovedlo. No nic, jak by řekl můj děda. Laciný, dvakrát placený. U K24 už ale radši kupovat nebudu. Nerad bych na jejich obchodní "strategii" doplatil u nějakého dražšího zboží. Proto už nakupuji jen u zeleného skřeta. Proč? Uzavřel bych to slovy jednoho zřejmě trochu infantilního přispěvatele na začátku diskuse "Já tam nakupuju už 2 roky a nikdy žádný problém. Reklamaci jsem zatím neřešil." Holt v nefunkčním systému se pak člověk musí spíš spoléhat na štěstí. Ale tím se posouváme někam dál na východ. Možná tam má sídlo i K24/Eldum/....☺
Naposledy upravil(a) pcmaker dne 04 bře 2022 12:19, celkem upraveno 3 x.
Oprava muze probehnout vymenou za novy nebo pouzity (repasovany) kus, nikde neni definovano ze zakaznik musi dostat novy vyrobek. Nemelo by to dosahovat ale takovych extremu jako Blackberry, ktere posilalo telefony ve strasnem stavu jak po vzhledove strance tak s mnozstvim zavad.