Reklamace - podmínky

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 55062
Registrován: 06 úno 2012 10:27

Re: Reklamace - podmínky

Příspěvek od petr22 »

Obecne je to ekvivalent "lhuty na vyzkouseni", tak jak to maji treba v USA, kdy zakaznik dostane zkusebni kus, a kdyz je spokojen tak teprve potom dostane nove baleni a nebo vrati ten zkusebni a dostane zpet penize. U notebooku je to v podstate to same jako vraceni do 14 dnu bez udani duvodu pri koupi po netu.

V kazdem pripade na tom notebooku by nemela byt na krytech pameti a disku a sroubech drzicich klavesnici zadna ochrana, u nekterych notebooku staci cvaknout jednim zacvakem a vypadne cely spodni kryt a je pristup uplne ke vsemu.

Zpusob reklamace pak uz zalezi jen na zakaznikovi - take mozno reklamovat primo v autorizovanem servisu, nektere dokonce pro notebook poslou zasilkovku a nechteji ani aby v nem byl disk.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek
  • Alza reklamace gpu
    od Qido » » v Reklamace a zákony
    9 Odpovědi
    28342 Zobrazení
    Poslední příspěvek od petr22

Zpět na „Reklamace a zákony“