k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Problematika reklamací a vše kolem nich, rady a zkušenosti spotřebitelů...

Moderátor: Mods_senior

Uživatelský avatar
renek11
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 916
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod renek11 » 03 bře 2022 16:12

pcmaker píše:...........................

No pokud je mi známo, tak ve většině případů, se reklamace přijme daným obchodem a ten ji posílá na servisní středisko, které rozhoduje o tom co se s tím stalo a popřípadě opraví. Takže je pouze na vyjádření servisního střediska jak postupovat. Tudíž eshop nemůže jednat jinak než jak mu je odpovězeno střediskem. Většina techto eshopů nemá vlastního technika, který přijímá, nebo zamítá jak se zrovna vyspal. Takže v tomhle případě není tohle věc eshopu, ale servisu. Brečíš na špatným hrobě, jelikož to zamítl servis a né podle tebe špatný eshop.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635

Reklama
Uživatelský avatar
Karrex
Elite Level 10
Elite Level 10
Příspěvky: 9596
Registrován: listopad 08
Bydliště: Brno
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod Karrex » 03 bře 2022 16:20

Ono bohužel v případě sporu nezajímá nikoho servis, ale pořád eshop, protože je to problém eshopu, až ten to musí následně řešit se servisem.
Ale toho technika jsem myslel obecně a v nějakém takovém servise je ještě větší šance na takového, co jsem popsal :lol: .
Funguji už jen přes SZ. Sestava v profilu.
Watercooling Club EXOverclocker@HWBot league rank#1 Aprilia Shiver Club BMW ///M Club

Uživatelský avatar
renek11
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 916
Registrován: leden 18
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod renek11 » 03 bře 2022 16:40

Prostě a jednoduše, pokud se servis vyjádří, že si výrobek někdo poškodil sám, tak já jako eshop mu musím věřit a nemám jinou možnost, než to zákazníkovy vrátit zpět, jelikož nejsem odborník abych to mohl posoudit a opravdu pokud si to někdo poškodí, tak já na tom jako eshop nebudu tratit tím, že mu vrátím peníze a vše půjde za mnou. Takhle to přece udělá každej eshop. Tvrzení zákazníka bude vždycky znít, že on přeci nic nepoškodil.
MB: ASUS PRIME Z370-A; CPU: Intel Core i7-8700K + Noctua NH-D15; RAM: Crucial Ballistix 32GB DDR4 3600MHz CL16; VGA: ASUS GeForce RTX 3070 Noctua OC Edition; SSD: Samsung SSD 970 PRO 512GB + Samsung SSD 960 EVO 250GB + Samsung SSD 860 EVO 4TB; PSU: Seasonic FOCUS Plus 750 Platinum; CASE: Fractal Design Define R5; LCD: Dell AW3418DW Alienware; KEYBOARD: Logitech G910; MOUSE: Logitech G502 Hero; HEADPHONES: Logitech G635

Zivan
Level 5
Level 5
Příspěvky: 2453
Registrován: leden 10
Pohlaví: Nespecifikováno
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod Zivan » 03 bře 2022 17:09

A kdyz ti servis napise, ze je poskozena plomba, dovnitr se ani nikdo nedival a posle ti to zpet?

Jen kvuli poskozene plombe preci nemuzes zamitnout reklamaci, i kdyby to mel vyrobce v podminkach.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53621
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod petr22 » 03 bře 2022 17:36

To je na pravni spor, ktery prodejce nema sanci vyhrat.

Opakovane soudy rozhodly, ze jakakoliv plomba nebo samolepka nema zadnou pravni hodnotu, dokonce
v prvnich 6 mesicich prodejce spravne potrebuje posudek soudniho znalce na zamitnuti, protoze jakakoliv
vada se ze zakona bere jako ze tam byla pri koupi.

Uživatelský avatar
Mr. Incognito
Level 3.5
Level 3.5
Příspěvky: 855
Registrován: červen 20
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod Mr. Incognito » 03 bře 2022 18:27

Neprodloužila to teď nějaká novela na rok?

Uživatelský avatar
pcmaker
Level 4
Level 4
Příspěvky: 1250
Registrován: březen 18
Bydliště: Soukromý byt
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod pcmaker » 03 bře 2022 18:30

Ještě k té závadě. Na disku se začaly objevovat vadné bloky, které odhalil povrchový test disku. Zřejmě již byly vyčerpány všechny záložní a disk tudíž neměl jak nahradit vadné. Přičemž hodnota TBW nebyla zdaleka dosažena či překročena. Takže myslím, že soudný člověk by uznal, že "říznutá" pečeť a vadná NAND flash spolu absolutně nesouvisí. Navíc každý disk má své unikátní S/N přímo v elektronice a nedá se jen tak lehce změnit, taky si jej mohli ověřit a porovnat s S/N na faktuře, pokud měli podezření, že zákazník vyměnil vnitřnosti. Ano, disk již byl starší více než 13 měsíců a byl denodenně používán zcela běžným způsobem v notebooku, jako systémový. Prostě do obyč. přístroje jsem zakoupil obyčejný SSD s tím, že to nebude žádná střela, ale bude funkční. Při reklamaci jsem ani neočekával, že dostanu zcela nový, nejetý kus. Kdysi, když jsem nakupoval ještě v Alfě, tak jsem reklamoval HDD a jako náhradu jsem dostal repasovaný disk stejných či velmi podobných parametrů. Oprava byla certifikována samotným Seagate, disk byl zataven v jejich antistatickém obalu s nápisem Repaired certified. To bylo fér, protože já už jsem ten disk dlouho používal a začal zlobit až před koncem záruky. Tam už do toho po tak dlouhé době opravdu může vstopit zákazník tím, jak disk používal, jestli třeba nekopl do PC a hlavička mohla ťuknout povrch plotny a pod., jestli mu neodchází filtrační kondenzátory ve zdroji a napájecí napětí je mimo toleranci a zvlněné, přičemž elektronika/měniče/motordriver na disku musely kompenzovat hodnoty napájení tím, že pracovali na pokraji svých možností. Takže bych bral třeba i takový typ kompenzace. Nebo použitý či rozbalený disk podobných parametrů. Prostě alespoň nějaký náznak ochoty vůči zákazníkovi. Ale tady se to nepovedlo. No nic, jak by řekl můj děda. Laciný, dvakrát placený. U K24 už ale radši kupovat nebudu. Nerad bych na jejich obchodní "strategii" doplatil u nějakého dražšího zboží. Proto už nakupuji jen u zeleného skřeta. Proč? Uzavřel bych to slovy jednoho zřejmě trochu infantilního přispěvatele na začátku diskuse "Já tam nakupuju už 2 roky a nikdy žádný problém. Reklamaci jsem zatím neřešil." Holt v nefunkčním systému se pak člověk musí spíš spoléhat na štěstí. Ale tím se posouváme někam dál na východ. Možná tam má sídlo i K24/Eldum/....☺
Naposledy upravil(a) pcmaker dne 04 bře 2022 12:19, celkem upraveno 3 x.

petr22
Guru Level 15
Guru Level 15
Příspěvky: 53621
Registrován: únor 12
Pohlaví: Muž
Stav:
Offline

Re: k24.cz - nějaké zkušenosti s tímto eshopem?

Příspěvekod petr22 » 03 bře 2022 19:17

Oprava muze probehnout vymenou za novy nebo pouzity (repasovany) kus, nikde neni definovano
ze zakaznik musi dostat novy vyrobek. Nemelo by to dosahovat ale takovych extremu jako Blackberry,
ktere posilalo telefony ve strasnem stavu jak po vzhledove strance tak s mnozstvim zavad.


  • Mohlo by vás zajímat
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na “Reklamace a zákony”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Facebook [Bot] a 3 hosti